29 juni 2011

IN SPAAAAIN!

Allmänt

hej ! sitter i ett cafè i spanien nu och bloggar! har haft det sjukt skönt & jag är bruuuun vettni! haha mitt sprok är lite roligt for dom har inte svenska bokstäver! men det är valdigt varmt här & jag har det gryyyymt men jag saknar er i sverige ! :( när jag kommer hem sa vill jag traffa er direkt.. just det , vi har ju partille cup dagen efter .. :D men snälla sluta inte följa min blogg för jag har sjukt dolig uppdatering ! haha mitt sproook! jag kan skriva "ä:n & ö:n" :D men jag har shoppat lite & jag lägger upp bilder & skriver vad jag har köpt senare! SAKNAR ER ENORMTSJUKTMEGA MYCKET !!



bilder po manga jag ÄLSKAR! :D:D:D
kraaaam po er , ha det gött i sweeden ! ;)

sofia!

älskar dig så himla mycket&saknar dig mest! kom hem snart annars går jag&dör! <3:(

kajsa

saknar dig finis, koooooooooom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress