29 mars 2011

sofia sjögren !

Allmänt

sofia sjögren , min tjatte !

jag älskar dig mest & det vet du . jag kommer ihåg när vi först blev vänner! lego parade ihop oss på minihandbollen & efter det åkte du hem till mig . som du sa, jag var blyg men efter en liten stund kunde jag vara mig själv med dig vilketn var skönt. efter det sov vi över ofta & blev bästavänner ! alla minnerna vi har tillsammas , jönköping, junicupen , alla gånger vi har sovit över, liseberg, fiskebäcksbadet ... jag har tusen mer med dig .. den bästa dagen i mitt liv var när jag träffade dig , du lyser upp min dag ! du är mitt allt :D
SOFIA SJÖGREN, JAG ÄLSKAR DIG ! /din tilda (L)










denna bruden är bäst vettu !
klicka på bilden för att kolla på hennes snygga blogg ;)
sofiaaaaaaaaaa sjögrennnnnnnn

älskling, texten jag skrev till dig kom verkligen från hjärtat. jag älskar dig meeeeest av allt, du lyser upp mitt liv! (L)))

linaaaa..

ska du också ha såna här "veckor" son sofia ska ha ? <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress