30 augusti 2013

8 things about me

Allmänt

Jag kan inte se om serier! Det är verkligen jätte jobbigt att jag inte kan det, för vissa serier är ju värda att se om! Jag avskyr att kolla på saker som man redan sett och vet vad som kommer hända, jag får typ panik.
 
Man kan tro att jag är rätt lat och så när det gäller skolan och träning, heheheh, men egentligen så jobbar jag jätte hårt och pluggar massor, och går på nästan varenda träning! Om jag är förskyld (inte ont i halsen, men lite täpt i näsan eller så), eller bara allmänt trött tränar jag ändå!
 
Jag är väldigt nöjd med mina betyg, jobbar väldigt hårt på att få ännu bättre betyg!
 
Jag gråter inte alls ofta.. hemma eller till filmer kan jag göra det ibland, men nästan aldrig med någon kompis eller så! 

Jag älskarälskarälskar jordgubbar (♥) men jag gillar verkligen inte jordgubbssaft, jordgubbsglass osv. UschXD
 
Jag följer/har sett klart massor av serier, bla Pretty Little Liars, Teen Wolf, The Vampire Diaries, The Carrie Diaries, Dance Moms, Gossip Girl, Supernatural, The OC osv...
 
Brännmaneter kan vara det värsta som finns, haha, badar inte om det finns en 5m bort!
 
Jag är en helt annan person när man känner mig:)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress