31 december 2013

sammanfattning: 2013

Allmänt

 
Hur har ditt 2013 varit? Det har varit bra faktiskt! Klart att det finns tider som är mindre bra men det har varit allmänt bra! Handbollen och dansen har verkligen blivit så mycket bättre och så har jag fått en massa nya bra kompisar. Sedan har vi rest till många fina länder och ställen, bla Barcelona! Är nöjd helt enkelt!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, för första gången någonsin var jag på en konsert- One Direction. Sedan finns det massaaaaaa annat, men det var nog en av de största sakerna.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Det hoppas jag ju på! Man vet ju aldrig, men det tror jag att det blir, med tanke på allt jag kommer göra 2014- som New York, drömstaden, för första gången med en bästavän.

Blev du kär i år? Nej faktiskt inte... hehe

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 8 Maj- One Direction konsert skulle jag nog säga!

Vad är din största framgång 2013?
 Betygen och träning tror jag! Har jobbat sååå hårt med betygen verkligen och jag är så nöjd med slutbetyget. Samma med träningen, det har varit väldigt tufft i år, men jag har kämpat på och nu går det verkligen jättebra! 

Bästa köpet? Ja niii... Svårt! Men jag är så sjukt nöjd över mina Vans skor, och sedan är jag väldigt nöjd med min Campomaggi väska!!

Vad spenderade du mest pengar på? Mat och fika!! Kanske lite pengar på kläder, men eftersom att jag betalar allt själv har jag blivit så snål... Haha!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner och min familj gör mig alltid väldigt glada, men sedan blev jag glad över att få träffa min absolut äldsta bästavänner som bor i Edinburgh! Blev så glad verkligen.

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? I need your love, Wake me up och We can't stop! (mina tre videoinlägg låtar)

Vem har du umgåts med mest? Skulle nog säga att det är Rebecca, Lina och Sofia!

Bästa minnet från 2013? Barcelona, One Direction konserten, Spanien med halldins, partille cup och massa mer!

Har du haft ett förhållande under 2013? Haha nopp, single

Är det något du saknar år 2013 och vill ha under 2014? Njaaa... Kanske! Har förlorat kontakten med många vänner som jag brukade vara med hur ofta som helst! Skulle varit kul att umgås mer med de:)

Vad önskar du att du gjort mer? Att jag slappnat av lite mer.. Känns som om jag har varit stressad hela året och har knappast haft tid till att göra roliga saker med kompisar! 

Vad önskar du att du gjort mindre?
 Hmm.. svårt. Egentligen ingenting stort, men kanske att jag skulle oroat mig mindre om allt heheh!

Favorit på tv? Kollar nästan aldrig på tv, utan bara serier på datorn! Men om jag ska säga en är det "Hela Sverige Bakar" haha! Man blir så sugen och allt ser så gott ut.. fastnade helt enkelt för det. Hela familjen faktiskt!

Vad gjorde du på din födelsedag? 3 tjejer från min klass sov hos mig! Vi var först i skolan, men vi slutade tidigt, så vi åkte hem till mig, spelade spel, åt tårta och god mat, hade det mysigt osv. Lina kom senare också vilket var väldigt gulligt!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja det är klart, ganska mycket.. Men ett större gäng med vänner som det var förra året!

Vad fick dig att må bra? My lovely friends and family<333

Vem saknade du? Lite olika! 

De bästa nya människor du lärde känna? Frida skulle jag nog säga! Har inte alls varit bra vän med henne innan, men vi har blivit väldigt tighta nu, vilket jag tycker är så kul! 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014: Haha, dear tildis, jobba hårt med både betygen och träningen! Må toppen och var glad!! Live life, fullt ut! Våga ta utmaningar osv. Träffa nya människor och ta hand om dina "gamla" vänner. Ät så mycket godis och kakor som du vill, men samtidigt tagga beach 2014. Och glöm inte att förbättra bloggen och dig som person. Men det viktigaste- Ha kul!!!! 
Have a good year
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress