31 augusti 2016

#fitness

Allmänt

#fitspo #fitnesslife #tumblr #förebild #;)

Hello darlings!

Idag har jag varit duktig, har nämligen tagit mig heeela vägen ut till hallen för att köra ett jobbigt träningspass! Körde både styrka och kondition- riktigt skönt att jag fick det gjort nu efteråt.

Har verkligen märkt hur mycket viktigare det är med kvantitet och kvalitet i träningen nu när jag tränar med damlaget. Man förväntas köra dubbla pass flera gånger i veckan, vilket jag är väldigt ovan vid! Har nämligen aldrig gymmat tidigare nästan, så kan varken maskiner eller teknik... Föredrar att träna på andra sätt, främst där man gör något roligt samtidigt (som dans, eller handboll)! Gymma kan jag dock tänka mig är kul när man "get a hang of it". Jaja, det kommer väl antar jag:)

För övrigt- om jag nu ska nämna mina inte lika duktiga sidor hehe- så har min kost varit uuuusel det senaste. Tycker ABSOLUT att man ska få unna sig lite godsaker, nästan för ofta;-) men för min del har det gått överstyr och har börjat byta ut maten mot onyttigheter- not good!!! Så det får jag allt ta och förbättra.

Känner att detta inlägg blev rätt oseriöst och flummigt, men det är lite så jag är när det kommer till sånt här! Tar absolut träning på allvar, men är så otroligt kass på det här med att vara nyttig, gymma varje dag och göra 0%socker måltider...;-) puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress