28 augusti 2016

PINCHOS

Allmänt

Foto: Vilma (nouw.com/vilmaochmatilda)

Hejhej! Har verkligen haft en hur mysig söndag som helst, trots det lite sämre vädret (som jag till och med skulle säga bidrog till den mysiga stämningen)! Vaknade hos Sofia med henne och Lina, köpte färska frallor och fixade en deliciouuuus frukost. Efter det åkte vi till Lasse Maja och fikade med Johan, Axel och Vidar- det var väldigt trevligt! På eftermiddagen tog jag även ett litet mellanstopp hos en av mina kusiner som fyllt år och som då hade släktkalas.

Nu på kvällen har jag varit med mina älskade tjejor Carro, Vilma och Sofia på Pinchos! Käkade lite tapas, skrattade så att tårarna började rinna och snackade om allt mellan himmel och jord i ett par timmar. Perfekt söndagskväll! Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress