27 februari 2016

HELG ÄR BRA

Allmänt


När man har 0 inspo till rubrik blir den som den blir- men visst stämmer det?!

Igår var en segare fredag då jag slutade sent, och sedan bara tog det lugnt hela kvällen! Jag och lina fikade först på Au Bon Pain, och sedan åkte vi hem till henne och åt middag med Elin. Därefter blev det lite MammaMia-mys;) 

Imorse spelade jag match mot Strömstad, hemma sån tur var! Vi vann och gjorde en bra match, alltså är jag nöjd. Efter matchen duschade jag snabbt och hängde sedan med familjen för att kolla Noahs fotbollsmatch i den nybyggda Prioritet Serneke Arena! Gillar egentligen inte att kolla fotboll, men Noah och laget är så himla duktiga, så jag har faktiskt ingenting emot att se hans matcher. 

Kvällen ska spenderad med lite vänner, får se hur det blir! Följer vi planerna kommer det säkert att bli en jätterolig kväll. Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress