Gissar att ni inte har missat hur populärt det blivit med en tunn scarf runt antingen halsen, handleden, midjan eller väskan? Enligt mig är denna trend definitivt värd ett försök! Perfekt till våren med en liten färgklick som gör outfiten snäppet roligare och snäppet mer vårig.
 
Ni har säkert inte heller missat att det blivit populärt med rosa kläder? Trots att jag inte alltid har gillat att bära rosa, då jag känt mig alldels för "flickig" i det med tanke på mitt blonda hår, har jag verkligen fått en ny syn på rosa kläder tack vare trenden! Huuur snyggt är det inte med en rosa kostym som ni ser på bilden i mitten? Thumbs up!
 
Kanske lite mer otippat men även gult är en färg som verkar smyga sig in bland oss! Jag har inte alltid varit så förtjust i gult, men tycker verkligen att det kan vara riktigt ballt med en liten gul touch (som både Kenza och Janni får tack vare sina gula väskor). Funderar på att ge det ett försök- vad tycker ni?
 
Sist men inte minst... Troligtvis min favorit- den rockiga stilen. Jag vet inte varför, men tycker det är sååå ballt! Har alltid varit mer "rockig" än "elegant" och det kanske är därför jag fallit så mycket för just denna trend? Själv äger jag inga fishnet leggings (...än) och inte heller en fishnet tröja, men känner verkligen att jag vill införskaffa mig något av det! En outfit jag är sjukt sugen på är nämligen en svart fishnet långärmad tröja, med en tisha ovanför som har ett ballt tryck (antingen bara text eller mer), och ett par ljusa jeans/jeanskjol. Måste få tag på detta, NU. En stor inspiration här är Vanessa Moe som ser så sjukt bra ut i den stilen, och som till och med släppt en kollektion med Nakd (som för övrigt är ett jättebra ställe att hitta plagg till denna trend!!!).
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress