...i princip det min helg bestått av! (+träning)
Min fredag: Efter skolan åkte jag till hallen och tränade i 1h30min, och därefter åkte jag hem och träffade Sophia&Rebecca. Vi satt i mitt rum och catchade up lite innan vi sedan mötte upp Julia och Nardos. Sent på kvällen åkte vi hem till Alma som hade lite fest, där jag hade en supertrevlig kväll med mycket gott snack och skoj;-)
Min lördag: Jag inledde dagen med en riktigt härlig dag på stan tillsammans med Nardos och Sofia (även Julia ett tag). Vi gick i butiker och kollade kläder, fikade på Da Matteo, och pratade lite om allt mellan himmel och jord i någon timme! So cozzyyy. Efter det gick vi hem till mig, lagade middag och var barnvakter åt lilla thelmis hela kvällen! Vi fick även lite sällskap av ett annat gäng kompisar senare mot kvällen och då satte vi oss i TV-rummet och kollade skräckfilm- ovanligt?;) 
Idag: Idag har jag varit duktig då jag gått upp innan 9 för att jag hade träning 10.00 i hallen. Träningen höll på nästan till 12, så jag fick skynda mig hem sedan och göra mig iordning innan jag behövde gå till lisebergshallen för att se Sävehofs herrar möta RIK i kvartsfinalen. Sjukt spännande match! (Och my dear friend Gzim ÄGDE och fick matchens lirare, grattis<3). Nu tänkte jag sätta på en serie och sedan ägna lite tid åt plugg...
 
Trevlig söndag, kära ni! Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress