21 april 2017

I'M ALIVE

Allmänt

Ovanligt att jag står och posar framför denna spegel?;-)
TODAYS OUTFIT:
Kavaj: H&M // Väska: YSL // Blus: H&M // Kostymbyxor: Century 21
Förresten, I'M ALIVE! Tro det eller ej!
Förlåt för kass uppdatering i veckan men som jag skrev i inlägget tidigare har jag haft fullt upp med träningar och skola. Har haft mina SISTA läs- och hörförståelse i franska, NÅGONSIN. Hur skönt??? Har även prickat av ett svenska tal + två jobbiga fysträningar. Fun fact: har sån träningsvärk i mina lår och vader att jag varken kan sitta, stå eller gå! Tänk då att jag hade 3 lektioner idag på 4e våningen + att vi har skåp i andra byggnaden på 2a våningen... Kul:-)
 
På schemat står ännu ett träningspass (får se hur detta ska gå?!) och sedan är det HELG. Så behövligt va! Ha en superbra fredag kära ni, puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress