12 april 2017

SOL OCH MAT

Allmänt

...bästa kombon! Vad mer behöver vi i livet?;-)
Hallå gänget!
Tänkte berätta lite om vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna, och kan börja med min måndag som var huuuur mysig som helst. Det började med att jag mötte upp Lina i stan och käkade en supersmarrig lunch på Wasabi. Solen sken och maten smakade bra- helt perfekt! Sedan kom Vidar, Johan och Axel och gjorde oss sällskap, och därefter kom även Elias och Sofia. Vi strosade omkring på stan, pratade och fikade! 
Mot kvällen åkte vi till Näset, hem till Isac, för att grilla med ett gäng andra killkompisar som redan var där. Det blev en sån kväll man bara måste ha ibland, med kortspel, lekar, snack, skratt och MYS!
 
I tisdags (dvs igår) spenderade jag främst dagen hos Sofia, men mot kvällen åkte vi hem till mig med ett gäng tjejkompisar och hade myskväll! Det var myyyycket trevligt och riktigt behövligt att få catcha up lite. 
Inatt sov Sofia, Frida och Lina hos mig. Vi vaknade ändå i hyfsat god tid och gjorde sedan en stor frulle, som vi tog med ut på balkongen! Sjukt att jag inte sitter ute där oftare egentligen då det verkligen är supermysigt?! Kanske för att det är i mam&paps rum... Men i sommar vill jag lätt slänga ut massvis med filtar och kuddar, samt köpa hem lite godsaker, så att jag och ett par kompisar kan spendera en hel kväll där och mysa!
 
Sammanfattat kan man alltså säga att det är mycket mysande på mig;-) Älskar lov och älskar ledigheten.
Idag har jag verkligen varit duktig: jag har diskat, gått runt och plockat, slängt sopor, vattnat blommor och ska nu ta mig i kragen och sätta igång med lite plugg! Heja mig:-) Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress