22 augusti 2017

BACK 2 SCHOOL

Allmänt

Idag var min första dag tillbaka i skolan och det är väl rätt så blandade känslor kring det. Så kul att få träffa klasskompisarna igen, och är så spänd på vad årskurs 3 på gymnasiet har att erbjuda med alla roliga saker man har att se fram emot! Student, bal, klassfester... allt möjligt. Är däremot ledsen över att mitt sista sommarlov är över och därmed är även friheten det:( Ska i alla fall köra hårt nu det sista året så att jag kan avsluta gymnasiet på ett roligt sätt, där jag kan vara nöjd med mina prestationer och mina skolår.


Värt att tillägga är att jag spenderade mina sista sommarlovsdagar i Åhus med Valter! Vi hade det jättemysigt: gick på promenad, bakade, myste, kollade film, vad ute och åt osv. Ett bra avslut:) puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress