8 augusti 2017

CHECK IT OUT

Allmänt

Hallihallåå igen:)
Tråkigt som jag har atm så satt jag och scrollade igenom min blogg, och insåg att jag har skrivit en hel del djupa, välskrivna (höhö) och personliga inlägg genom tiderna som ni säkert redan läst men gärna får läsa igen! Om ni är sugna på detta så hittar ni dessa inlägg under kategorin Tankar/Åsikter, som ni hittar i menyn överst i bloggen. Ibland kan det vara kul att kolla tillbaka och läsa om hur man tänkte och kände i just den stunden - det är något av det jag tycker om mest med att ha blogg! Men som sagt, har du lika tråkigt som jag är det bara att ta en titt.
 
PUSS
Emma

Vilket gymnasium ska du och din bror börja på? Är du nöjd med ditt val o vilken linje går du på? Älskar din blogg!

Johanna

Hej!! Är i stort behov av tips på vad man kan ha för middagslekar, aktiviteter, underhållning mm på en tjejmiddag för 15 pers när man fyller år? Tacksam för snabbt svar!!!! Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress