8 augusti 2017

I GOT A HAIRCUT✂

Allmänt

Hej allesammans!
Idag har jag haft en produktiv dag, vilket kanske är otippat med tanke på att jag är rätt så hängig och sjuk. Jag började dagen med att övningsköra från stan till hallen, där jag sedan hämtade upp lite nya träningskläder som ska med till Danmark! Därefter körde jag hem Julia + åkte med mamma och handlade. Sedan skyndade jag mig till min frisör som jobbar på Aqua och klippte mig vilket var SÅÅÅÅÅ behövligt. Mitt hår var helt sjukt slitet och extremt långt! Som ni ser på bilderna är topparna mycket finare nu, dessutom är håret en del kortare. Trivs väldigt bra med håret! 
 
Nu måste jag återgå till att ligga livlös i sängen och bomba serier... Hur ska jag annars bli frisk tills imorgon?:/ puss
Anonym

Är du osminkad här????? Skit fin ju

Svar: Haha jaa:) Tack vad snäll du är!
Tilda Alexandersson

Kajsa

Hej! Vart kommer byxorna ifrån?
Super fina!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress