Fick en fråga angående var jag (och Noah) handlar mest kläder när vi shoppar! Tänkte passa på med att besvara den nu. 


Om jag ska vara ärlig är jag inte mycket för märkesplagg, om det nu inte är så att jag hittar ett enstaka plagg som jag bara måååste köpa. Annars föredrar jag helt klart att köpa vanliga plagg i vanliga butiker då det oftast passar min klädstil bättre. Noah är tvärtom, han föredrar att köpa märkesplagg, men mer sällan! 

- ZARA-
Både jag och Noah handlar mycket på Zara. Själv tycker jag väldigt mycket om stilen på plaggen som butiken överlag säljer! De är bra på att följa trender och 99 av 100 gånger finns det man letar efter. Det finns bara en nackdel med Zara, och det är att det lätt blir så att man köper något plagg man blir förälskad i, men som sedan visar sig att halva Sverige redan äger! Har hänt ett x antal gånger för mig, å andra sidan har jag mycket plagg därifrån som det inte blivit så med:)

-BERSHKA-
Älskar älskar älskar. Det är billigt, det finns mycket fina plagg, men bäst av allt- nästan INGEN har liknande plagg i Sverige. Bershka finns ju bara i utomlands, så där passar jag alltid på att handla när jag är i Spanien! Man kommer aldrig hem tomhänt därifrån.

-GINA TRICOT-
Tycker även att Gina Tricot leverar bra! Det går lite i perioder, men har genom tiderna hittat många fina festplagg därifrån till bra priser. Jag handlar ju självklart även massor på H&M (rekommenderar den som ligger på Avenyn, sjukt bra utbud) och Mango bland annat.

-G STAR- 
Noah köper i princip alla sina jeans där och tycker om dem extremt mycket! Vet även att mamma äger många snygga jeans därifrån som jag mer än gärna lånar.

-ZADIG&VOLTAIRE-
Noah tycker även om att handla på Zadig & Voltaire, främst tröjor!

Anonym

Hej, jag kom och tänka på en sak när du besvara var du och noah köper mest era kläder i för affärer. Och jag undrar i vilka affärer köper du & noah köper skor, behöver nämligen skaffa nya! Dessutom har jag sett på din blogg när ni var i marbella och cyklade handen noah en vit keps på sig vart har han köpt den😁 Din blogg är grymt bra!!!!

Svar: Hmm.. Gillar att köpa skor i "vanliga" klädbutiker faktiskt, som ZARA eller Bershka. Annars har jag många sneakers från Nike! Samma gäller Noah:)
Tilda Alexandersson

Anonym

Vilket program går du på gymnasiet & vilket gymnasie och program ska noah gå?😊

Svar: Ekonomi! Noah ska gå samhäll på Samskolan:)
Tilda Alexandersson

Anonym

När ska du och din familj åka utomlands nästa gång?❤️

Svar: Blir nästa år antagligen med tanke på hur mycket jag har med handbollen nu...
Tilda Alexandersson

Åsa

Hej!
Har bläddrat igenom din blogg och gillar verkligen vad jag ser! Jättefina bilder och du verkar vara en härlig tjej.
Är du intresserad av ett samarbete? Hör gärna av dig via mail i så fall, kika gärna in vår hemsida för att se om det verkar intressant. Vi säljer damkläder, och tipsar om nya outfits varje vecka.
Ser fram emot att få berätta mer om du är intresserad :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress