Vid matbordet?
Oj, det är väldigt olika! Antingen är jag den som är helt fokuserad på maten och käkar snabbast, och det är oftast om jag är hungrig eller sitter med exempelvis familjen. Annars så kan jag vara extremt långsam på att äta, och det är oftast hos kompisar eller familjekompisar då det är riktigt trevligt att sitta och diskutera saker samtidigt! Vad det gäller mat ska jag väl vara ärlig och säga att jag är rätt kräsen haha, men då snackar vi ovanliga och komplicerade maträtter. Annars äter jag faktiskt det mesta!
På nattklubben?
Inte för att jag är ute på nattklubb så ofta, haha, men om vi tar på fest istället så är jag oftast den som är uppe och dansar! Kan dock även tycka om att sitta i lite mer avlägsna rum med ett gött litet gäng och prata också, speciellt när det är med folk man trivs väldigt bra med.
På stranden?
Jag har så sjuuuuukt svårt för att ligga still, framförallt om det är att ligga still framför en stekande sol. Föredrar att ligga i poolen eller i havet alla dagar i veckan över att ligga i solstolen, å andra sidan vill jag ju göra allt för att få lite färg också:/ Då får man göra det som krävs! Med lite musik i öronen eller en bra bok blir det lite bättre...
I klädbutiker?
Måste verkligen vara på humör när jag shoppar för annars går jag bara runt och drar i kläder utan att faktiskt kolla på vad det är som hänger framför mig. Blir att man står och speglar sig eller tar selfies annars serrni;) Haha nejdå, men är jag i mitt shopping-mood så älskar jag att prova massvis med olika plagg. 
Hemma hos andra?
Jag är, eller hoppas i alla fall att jag är, artig hos andra och vill gärna hjälpa till med att plocka undan osv. En del kompisar känner jag mig väl lite för väl hemma hos, men det är en annan historia;) Tycker det är roligt att prata med kompisars föräldrar, speciellt vid matbordet under middagen! Sjukt bra för själen faktiskt:-)
I sängen?
Hur ska jag tolka detta, haha? Om vi tar den ena varianten så skulle jag väl säga att jag inte är en särskilt stor fantast vad det gäller sömn. Lägger mig sent på kvällarna och vaknar nuförtiden rätt tidigt! Tycker dock det är viktigt med 8h sömn då jag i alla år fått det inbankat i huvudet att det är såååå viktigt.
På flygplanet?
Rör mig inte så mycket, säger inte så mycket, stör inte så mycket. Hade jag varit en annan passagerare som fick plats bredvid mig hade jag varit nöjd;-) Nej men gillar att sitta bekvämt och lyssna på musik!
Hemma en chill dag?
Åååh, här har jag verkligen mina rutiner! Lägger mig alltid i min säng med något slags mellanmål, framför en riktigt bra Netflix-serie på TVn framför mig. Man får inte glömma den ultimata mys-outfiten som består av mina gråa mjukisshorts (eller mjukisbyxor), och min svarta hoodie<3
I ett förhållande?
Väldigt svår fråga faktiskt, man uppfattar ju nämligen gärna sig på ett sätt som kanske egentligen inte stämmer. I början trodde jag att jag var en sån som inte ville få för mycket uppmärksamhet och bekräftelse, då jag trodde att det skulle leda till att jag blev uttråkad och ointresserad. Nu på senaste tid har jag däremot insett att jag verkligen uppskattar kärlek och bekräftelse! Älskar romantiska gester, så som rosor och överraskningar<3 Själv är jag en sån som göra mycket för att "pleasea" andra, och vill alltid att den andra personen ska må bra. Men tycker även det är viktigt att känna att man får det tillbaka då! Men är väl inte för avundsjuk av mig (klart att man blir lite avundsjuk, men det är ju för att man bryr sig!) och inte heller för klängig (kan dock bli så om jag blir osäker). Älskar att upptäcka nya saker och säger sällan nej:-)
(^låter lite som jag försöker sälja in mig hos någon haha)
På morgonen/kvällen?
Gillar inte att snoozea, utan går alltid upp nästintill direkt när larmet ringer. Orkar sällan lägga mycket tid på frukost, bortsett från vissa helgdagar då man fått sova ut och har gott om tid! På kvällen älskar jag att kolla serier och blir ofta även då jag har tid till att exempelvis plugga och catcha up med vänner. Lägger mig hyfsat sent!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress