10 februari 2017

FOR SPRING

Mode/New in/Outfits

Happy friday, fina ni!
ÄNTLIGEN LOOOV. Känns verkligen som en riktig lättnad att äntligen få ta en vecka utan skola, trots att jag kommer behöva ägna lite tid åt plugg nu den kommande veckan ändå...
 
Anyways, som ni ser på bilderna ovan har jag införskaffat mig en ny blus! Oklart vilken färg den är, då den ena stunden ser lite grön ut, men andra stunden faller mer i en turkos och nästan grå ton. Var i alla fall stolt över mig själv att jag for once köpte ett plagg i färg- speciellt nu när våren närmar sig och det är dags att lägga helsvarta plagg på hyllan. Materialet är uuuuunderbart, som det kanske går att se på bilderna (...eller?), och den är riktigt skön att ha på sig!
 
xxx
Emma

Kan du länka till blusen? Hittar den nämligen inte på hemsidan och tyckte den var så fin!!!

Tacksam för svar

Svar: Hittade den inte på hemsidan... Men köpte den på H&M Avenyn:))
Tilda Alexandersson

Märtha

snygging ;)!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress