28 januari 2017

FRIDA(Y)S TJEJMIDDAG

Allmänt

Min fredagskväll spenderades hos Frida som precis fyllt 18år! En riktigt bra kväll med mycket dans, god mat, snack och skratt:-)

Finaste värdinnan!

Här ser ni den goda mexikanska maten, den goda chokladfontänen + fräscha frukter till efterrätt, och även alla fina partypinglor! Sista bilden är en lite halvdålig outfitbild på mig... Körde i alla fall på min glittriga Nelly tröja, min svarta skinnkjol från Zara och ett par höga svarta boots. Puss

Anonym

Ska du till Marbella/Puerto Banus snart eller i sommar?

Svar: Yes!! I sommar blir nästa gång:)
Tilda Alexandersson

Elsa

Hej tack för en grym blogg! Jag ska söka till gymnasiet nu i vår och undrar om du är nöjd med att gå på Lm och vad det som dina förväntningar, och var gymnasiet i sig själv som du trodde? och vad tycker du om Ekonomi linjen? är inte din lillebror 01:a och isåfall vad ska han välja? Tack ännu en gång för en bra blogg ❤

Elin

Hej! Din blogg är så härlig! Kan du göra ett inlägg med tips pp festkläder, som inte är klänning? Typ sånt du skulle kunna ha på dig på någon av alla dessa middagar du ska på? :) Älskar din stil!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress