31 juli 2017

Back to reality

Allmänt

Hallå finisar! Spenderade mina sista lediga dagar i Åhus med Valter. Just nu sitter jag på tåget påväg hem till Göteborg då jag har min allra första träning idag sedan uppehållet! Nu drar det igång på riktigt, med andra ord. Är nervös om jag ska vara ärlig då man blivit så sjukt bekväm och vant sig vid att vara fri från "bestämda" och kollektiva träningar. Å andra sidan är det skönt att få komma tillbaka till lite rutiner, samt komma igång med träningen på riktigt igen! 


Kan inte hjälpa att få en liten klump i hjärtat när jag tänker på att sommaren snart är över... Mitt sista sommarlov</3. Det har gått så sjukt fort och det är så galet mycket som hänt på så kort tid! Hoppas i alla fall att den glädje jag haft nu det senaste håller i sig, trots att det blir fullt upp med träning och skola. Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress