28 juli 2017

PAST FEW DAYS

Allmänt

Hallå igen finisar! De senaste dagarna har jag som sagt haft fullt upp med att utnyttja min sista (helt) lediga tid. Nästa vecka drar ju handbollen igång för fullt igen!


Jag var bland annat i Falkenberg över en dag + en natt med familjen & Valter. Det var så himla mysigt verkligen! På första dagen spelade vi bland annat fotboll på dagen.

På kvällen åkte vi sedan till min farbror (... hela min pappas sida släkt bor ju i Falkenberg) och åt mysmiddag. På bilderna ser ni hur fin kväll det var! Alla småkusiner var ju där dessutom så det blev mycket lek;-)

Dagen efter så åt vi lunch hos farmor och farfar, och begav oss sedan hempt mot Göteborg. På den kvällen var vi på lite festligheter tillsammans med min bror (så skumt?!?), men det var riktigt kul faktiskt. 


Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress