15 juni 2017

->ZAKYNTHOS

Allmänt

IMORGON ÅKER JAG TILL GREKLAND!!! Kan ni fatta det?! För det kan inte jag...
För nästan ett år sedan bokade jag och mina närmsta tjejkompisar en resa till Zakynthos, Grekland. Sedan den dagen har vi räknat ner dag för dag, och för varje dag som passerat har vi hamnat ett steg närme vår drömresa! Nu sitter jag här idag, med detta inlägg framför mig, och kan inte ens förstå att det är redan IMORGON som vi åker. Vi ska njuta som bara den av ledigheten, med mycket solande, badande, festande och glääääädje. Låter inte så dumt va? Ska försöka uppdatera er så gott det går där nere, och det är faktiskt inte helt omöjligt att jag gör det då jag har ett abonnemang som tillåter mig att surfa hur mcyket jag vill utomlands för samma peng som om jag vore i Göteborg, bra va? Puss
 
JOhanna

Vad har du att abonnemang? Telenor? Ha en trevlig resa med mycket sol och bad ❤❤❤

Svar: Telenor ja!! Tack så mycket😘😘
Tilda Alexandersson

JOhanna

Vad har du att abonnemang? Telenor? Ha en trevlig resa med mycket sol och bad ❤❤❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress