Nu är det äntligen dags för SOMMARLOV!
 
Som jag längtat! Känslorna nu efter min skolavslutning går inte att beskriva, det är så sjukt mycket känslor på en och samma gång. Jag är glad, riktigt jäkla glad, att jag äntligen får andas ut och slippa ägna flera timmar varje dag åt plugg. Jag är nervös, då jag vet att det är mitt sista sommarlov och att jag ska påbörja sista år på gymnasiet. Jag är stolt, då jag för första gången någonsin lyckades gå ut med A i ALLA ämnen. I 9an gick jag ut med A i alla förutom 2, i 1an på gymnasiet gick jag ut med A i alla utom 1, och nu fick jag äntligen A i alla. Jag har kämpat så mycket för det, så- to be honest- förtjänar jag detta.
 
Jag har så mycket kul att se framemot nu de kommande veckorna och månaderna! Jag åker till Grekland om exakt en vecka tillsammans med mina bästavänner, jag spelar Partille Cup när jag kommit hem därifrån, och sedan åker jag till Spanien med familjen. Yeyyyy.
 
Jag önskar er alla som haft/har skolavslutning ett riktigt bra sommarlov! Och till er som har några dagar kvar- HÅLL UT. Sommaren är nära:)
Anonym

Vilka individuella val har du valt?

Svar: Engelska 7 + idrott och hälsa 2
Tilda Alexandersson

Gabriella

Är också jättenervös gällande att detta är mitt sista sommarlov!! Hoppas att du får en jättebra början på ditt!! Kram

Svar: Åh, tack detsamma!! Kram
Tilda Alexandersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress