2 juni 2017

STUDENTFIRANDE

Allmänt

Godmorgon gänget!
 
Jag har haft fullt upp det senaste med kompisar som tagit studenten, och därmed även med studentmottagningar. I onsdags var jag hos Tilma, Gzim och Rebecca H! Stort grattis till er på studenten och stort tack för allt fint ni fixade. 
 
Igår var det min bästavän Rebecca N som tog studenten, och jag firade i princip henne från och med att mottagningen började (var dock 1h sen då jag hade träning), fram till läggdags. Istället för att gå ut hade hon fest hemma hos sig, vilket var riktigt roligt! Fick umgås med mina fina vänner och fira världens bästa Becca<3 
 
Nu längtar man mer än någonsin till sin egna student... ETT år kvar. Hur sjukt? Är taggad men ändå lite nervös typ??? Har så höga förväntningar(!). Puss
Emma

Hej, vart är din scarf/hårband som du haft på några av dina senaste bilder från? Kan du även tipsa om några scarfar.
Din blogg är superfin!
Kram

Svar: Hej! H&M kommer båda mina scarfer/hårband från, och är jättenöjd. Rekommenderar att du kollar där!
Tilda Alexandersson

Hej

Vart kommer den rosa väskan på bild tre ifrån?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress