28 mars 2017

ABU DHABI

Allmänt

Im home!!
Efter 3 rätt korta dagar i Abu Dhabi ligger jag just nu hemma i min säng, sjuuukt trött och sjuuuukt sliten. Har haft tre superbra dagar trots att vi haft så sjukt otur med vädret! Tänk att det är strålande sol VARJE dag i Abu Dhabi annars, HELA året... Och självklart bokar vi TRE dagar och just de dagarna är de ENDA på hela året där det är regn och moln:/ Så trots en dag fylld med regn och två med växlande sol & moln lyckades vi göra en grymt bra resa. Vi "solade", badade, shoppade (mycket!) och åt god mat! Det bästa var nästan att få komma bort från tråkiga Sverige + bort från skola och träning. Det behöves...

Fick förresten ett önskemål som jag absolut kan tänka mig att göra, dock skulle det vara väääldigt bra ifall du som skrev kommentarer kanske kunde förtydliga lite! Vad menar du exakt?:)
" Hej Tilda! 
Just nu är det populärt med bloggerskor som låter andra svara på frågor om en t.e.x hur är det att bo med X eller hur är X som person. 

Hade varit roligt om du kunde göra likadant med din familj när du kommer hem :) 

Kram <33 "
Tilda

Åh vad härligt det låter! Vad shoppade du? :D

EmmaZ

Vilken fin sida och vilka fina bilder!

Anonym

Tror att personen menar att du ska ha en frågestund där andra svarar på frågor om dig!

.

http://nouw.com/pdotter/pojkvannen-svarar-pa-fragor-om-mig-29474813

gör liknande (:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress