14 mars 2017

NEXT WEEK...

Allmänt

Jag har så mycket att se fram emot nästa vecka!
 
Onsdag: Sista A-lagsmatchen för säsongen, alltså även sista matchen i Allsvenskan då vi blev SERIESEGRARE och därmed går direkt upp till ELITSERIEN(!!!!!), hur sjukt?!?!?!?!? Detta ska sedan firas i hallen med en stooor fest för alla spelare. Sjukt taggad på detta!
Torsdag: Antagligen svintrött efter en sen natt, och ännu tröttare pga skolan som börjar vid 8, men denna dag fyller min älskade lillasyster 8år! Det är även sista Div-matchen för säsongen.
Fredag: Jag, mamma och Thelma åker till ABU DHABI! Har aldrig varit där innan så det ska bli så sjukt kul verkligen. Ni ser ju bara hur fint och skönt det ser ut att vara på bilderna?! Har även kollat in vädret och det ligger på över 30 grader, perfekt då jag numera är blekare än mina lakan, haha... Om ni undrar hur det kommer sig att vi åker en vardag mitt under skolåret så beror det på att jag äntligen får vila från handbollen då säsongen är över, alltså får jag äntligen ledighet och kan åka iväg på semester!
Anonym

Kan du skriva inlägg om vilka sminkprodukter du använder?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress