OUTFIT OF THE DAY...
Jeans: Zara // Oversize t-shirt: Weekday // Kavaj: G-Star // Skor: Nike
 
Hej på er finisar!
Trots en skön sovmorgon kunde jag inte helt slappna av och njuta under dagen då det under sista lektionen väntades matteprov... Har haft så sjukt mycket ångest inför detta?! Vanligtvis är jag (nästan för) självsäker i matte och har varit klar med detta moment i flera veckor nu. Kanske är därför jag var så nervös? Hur som helst gick det väl helt sådär, man blir ju rätt matt av att sitta och kämpa med uppgifter i nästan 2h. Nog om det!
 
Näst på tur står en handbollsmatch vid 19-tiden. Har egentligen behov av att ägna de timmarna åt ett boksamtal som jag ska ha i engelskan imorgon, men med det fullproppade schema jag har så får det bli som det blir... Prioriteringar;-) Får väl skippa PH ikväll om det nu tar längre tid än väntat!
 
Xxx
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress