8 mars 2017

SNOW, HELL NO

Allmänt

 
Nej nej nej nej nej... NEJ. Jag vill inte ha snö.
 
Det är mars, inte december- så var är solen? Jag vill ha värme, uteservering, solglasögon, VÅR. Inte snö, slask, grå himmel, vinter. Får hålla tummarna att snön smälter bort om några dagar så att jag kan få tillbaka vårkänslan!
 
DAGENS...
 
Mående: Trots vädret mår jag faktiskt bra! Lite trött, lite uttråkad, lite otaggad på allt... Bra annars;-)
Borde: Plugga, framförallt franska! Bör egentligen även se till att få rummet städat, men vi alla vet att det inte lär bli av, haha. 
Smink: Det vanliga-> mascara, ögonbrynspenna och puder. 
Frisyr: Bad hair-day! Platt, utsläppt och volymlöst.
Klädsel: Min gröna blus och ett par svarta bootcut byxor. Rätt basic, men less is more!
Längtan: SOMMARLOV. Grekland med bästisar. Partille Cup. Mer resor!
Tankar: Internationella kvinnodagen... Inlägg om detta kommer!
Beroende: Brownie på 7eleven, kommer aldrig att tröttna på dessa.
Tråkiga: You guessed it! Skola.
Roliga: Mina kära klasskamrater som förgyller en tråkig skoldag som denna
Låt: Unfaithful, Rihanna... Old, but GOLD
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress