Inledde helgen med en mys-fika på JOS med Alexandra! Supertrevligt verkligen, och kul att få prata ikapp allt som skett under den långa period vi inte träffats.

 

Efter fikan fick jag skynda mig till hallen då det var dags för träning! Vid träningens slut blev jag sedan upphämtad av Alfhild som precis tagit körkort (!!) och fick skjuts hem till henne, där Cicci och Esther också var. TACOfriday = BEST friday! 

I lördags, dvs igår, var det samling på parkeringen strax innan 10 då jag blev uttagen till en A-lagsmatch i Stockholm. Bortsett från matchen, som varade i ca 1h, bestod min dag av en låååång bussresa! 5h dit, 5h hem... Och trots en sur förlust med uddamålet (sista sekund dessutom) kan jag inte hjälpa att känna mig lite glad ändå då jag fick chansen att göra mitt första allsvenskamål! Yeeey. 
 
Vi kom fram till Göteborg vid 01.30 och la mig inte förrän 3- alltså är jag lagom trött idag. Puss!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress