27 maj 2017

En lång helg

Allmänt

Hallå alla finisar!


Med tanke på att veckan endast bestod av 3 skoldagar tänkte jag berätta lite om vad jag gjort under min långa helg (hittills). I onsdags efter skolan hade vi först beach volleyboll med handbollen, sedan var jag med lite kompisar! På lördagen åkte jag, Julia och Valter och badade på Fiskebäcksbadet, såååå himla skönt. Därefter var det dags för träning igen och kan säga att jag var rätt slut efter den...

Igår var jag på Fiskebäcksbadet igen men med Sofia, Carro och Lina. Vi köpte med massa gott och passade på med att sola och bada när vädret var så bra! Sedan hade jag träning igen - suprise?;-) - och efter det åkte jag till lina och åt middag på hennes altan...

... ser ni hur mysigt???

På kvällen åkte jag till Landvetter på 18års fest hos Lisa i min parallellklass och hade det väldigt trevligt! Tack för en jättebra kväll:) Som ni kanske ser har jag införskaffat mig en ny blus... bättre bilder kommer!

Och imorse var det dags för... TRÄNING! Ovanligt? Det var gemensamt gym på Nordic Wellness vid Grimmered. Var rätt pigg imorse om jag ska vara ärlig så det var skönt att starta dagen med ett gött träningspass;)


Nu ska jag duscha och sedan möta upo Sofia och Lova på stan. Puss!

Becca

Döööhli kropp

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress