... BOHUS CUP. I helgen spelar vi vår första cup på alldeles för länge, och jag är så sjukt taggad både på att få spela lite matcher igen men framförallt för att ha det roligt med mina fina vänner! Den börjar imorgon och håller på hela helgen- LET'S GOOOO.
...TJEJMIDDAGAR/FESTER. Nästa helg har jag fullt upp med både tjejmiddag hos Lina som fyller 18år, samt en 18års fest för Vilma! Ska bli såååå kul verkligen och ser framemot båda dessa sjukt mycket. 
... USM steg 5. Finalspelet! Var där (i Malmö) förra året med Julia och Hampus, och vi hade det hur bra som helst. Vädret var underbart, staden var jättemysig och handbollen var riktigt rolig att kolla på! I år åker jag dit med Lisa, Sofia och Nardos. Vi har planerat massa skojjjjjjjj:-)
...UTSPARK. Innan sommaren avslutar vi årkurs 2 med en riktigt rolig utsparksfest! Lite tidigt att börja bli taggad på detta redan nu, men kan inte hjälpa att få ett litet leende på läpparna när jag ser bilderna från förra årets utspark ovan!
...SKOLAVSLUTNING. Ååååååååh. Ryser när jag tänker på det! Alltså wow vad det är behövligt med ledighet och sommar just nu. Då har man äntligen avklarat det jobbigaste året på gymnasiet, och har ett roligt år att se fram emot därefter! 
...GREKLAND. I år blir det tyvärr inget träningsläger i Kroatien som vi varit på de senaste två åren, men istället har jag och några av mina närmsta tjejkompisar bokat en vecka i Zakyntos -> hur kul??? Vi ska sola, bada, äta gott, festa, NJUTA. Vi åker nästan en vecka efter skolavslutningen, can't wait. 
 
 
Skulle kunna fortsätta med att berätta om hela min sommar men det sparar jag faktiskt till senare!
Håll ut och kämpa på nu det sista finisar, för snart är det SOMMAR. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress