2 maj 2017

SOMMAR?

Allmänt

Hallå igen gänget!


Ena veckan snöar det, andra är det 20grader och strålande sol. Oklart, like usual! Men KLAGAR INTE på vädret idag i alla fall, för wow vilken sommardag. Man blir alldeles lycklig av att kunna gå i tisha utan att frysa, och kunna ligga och steka i solen med bikini på balkongen! Spelar nästan ingen roll att jag hade ett matteprov idag, eller en 2h lång träning...

Ikväll har jag varit världens bästa syster! Jag har skrivit TVÅ hela tal till min bror, på en gång. Ett på svenska, ett på engelska. För jag råkar ha någon pyskisk störning (skämt åsido) där jag antingen gör ALLT eller inget. Eftersom han inte är den vassaste kniven i lådan skjuter han upp allt i sista sekund och säger idag (- det ska in imorgon!) att han behöver hjälp med två tal som han inte ens börjat på. Bästa jag ställer upp som vanligt, lite för mycket, och skriver två tal. Hade varit pluggfri idag annars, men what to do! 

På bilderna ser ni lite bilder från gårdagens avslutningsmiddag på Post med laget. Supergott och supertrevligt!

Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress