8 november 2017

IT’S MY BIRTHDAY

Allmänt

(null)
Äntligen min tur att fylla 18 år! Grattis till mig, hihi.

Idag är det den 8e november, alltså dagen då jag fyller år och dagen jag blir myndig! Helt sjukt egentligen, kan inte förstå att jag är ARTON år. Har i alla fall haft världens bästa dag och är evigt tacksam för alla inblandande, som grattat och firat mig!

Dagen började med att jag blev väckt av familjen som sjöng "Ja må hon leva" och kom in med massvis med presenter (bilder kommer säkert sen...!). Riktigt bra start på dagen. 

Åkte sedan till skolan där jag blev uppvaktad av mina fina klasskompisar som bland annat pyntat mitt skåp! Tack snälla ni<3

Efter skolan åkte jag och tränade i någon timme, där jag firades av mina snälla lagkamrater! Köpte med lite tårta och bullar (vill ju inte riskera att få böter, haha;)).

På kvällen kom jag hem och förväntade mig att träffa Sofia och Sophia, men istället kom hela mitt tjejgäng ut från badrummet och överraskade mig med chokladbollar och sång! Blev så sjukt glad verkligen, älskar att bli överraskad (vem blir inte det dock?). Vi åkte sedan vidare till en grekisk restaurang på Linné och käkade supergod mat, snackade om allt mellan himmel och jord, samt att jag fick ta mitt första lagliga glas bubbel;-)

En riktigt lyckad födelsedag helt enkelt! Firas mer på lördag... Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress