(null)
(null)
(null)
(null)
Hello guuuuys:-)
Igår var jag ledig från skolan då resterande 3or hade GA-redovisning, vilket var väldigt skönt. Tog det lugnt, pluggade lite lätt inför dagens prov och passade sedan på att göra mig lite fin inför kvällens festligheter! Åkte därefter till Cicci som bor på Vasa och hjälpte henne fixa inför kvällens Tacos n Tequila kväll. Vi samlades alltså ett gött gäng från klassen, käkade tacos och förade inför 200dagars som var senare på kvällen! Det var huuuur mysigt som helst och vi hade det riktigt skoj, med mycket skratt och roliga historier (haha...). 
 
Mot midnatt drog vi oss mot Hard Rock där skolor som LM, Polhem och Hvitfeldtska firade att det bara är 200 dagar (!!!) kvar till studenten. Temat var maskerad, men skulle väl inte säga att så många gick in för temat bortsett från att man fick masker när man gick in! Hade en bra kväll där inne med; mycket dans, mycket sång. Hade ju dock provet vi hade idag i baktanken hela kvällen så försökte ta det liiiite lugnt i alla fall;-) Nej men sedan bor jag bara några meter bort så det var riktigt skönt! 
 
Idag har jag även passat på med att ha mitt första säljningstillfälle med mitt UF gäng på Swedbank. Lite långtråkigt to be honest haha, men ändå lärorikt! Vi fick sålt lite i alla fall. Snart ska jag på säkerhetskontroll-lektion med körskolan, och därefter träna! Friday tomorrow, yeyyyyyyyyyy. Puss
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress