2 oktober 2017

MILITARY

Allmänt

Hej på er! Haft en bra helg? För det har nämligen jag. Kan erkänna att lördagen krånglade lite tack vare nazisternas demonstration (= inlåst i Valhalla hallen - efter matchpremiären som vi vann för övrigt)! Missade mitt första tåg så kom fram till Valter i Åhus lite senare än planerat... men men.


På kvällen åkte vi på lite festligheter som hans kompisar höll i. Temat var som sagt ”ursäkta jag har kommit fel”, vilket var väldigt kul. DOCK var jag och Valter ute i sista stund med outfiten verkligen och bestämde oss för att köra på militär ca 10min innan vi åkte haha... Men det blev bra, eller vad säger ni?;-)

Dagen efter kollade vi bland annat handboll och myste framför TVn. Åkte hem till Göteborg tidigt imorse och är just nu på väg till hallen för träning! Jösses vad jag har flängt idag... längtar redan efter att få krypa ner i sängen och sova. Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress