17 oktober 2017

TIME FOR HALLOWEEN

Allmänt

...bilder från förra årets halloweenfest!
 
Guess what? Det är snart dags för en av mina favorit högtider på året: HALLOWEEN. Och vill ni veta ännu en fantastisk nyhet? Becca ska vara värdinna och hålla i årets halloweenfest nu igen! Är så taggad på att få klä ut mig och ha en riktigt bra kväll med mina kompisar. Men hur som helst tänkte jag informera er lite om vad mina planer för årets outfit (utklädnad kanske är bättre ordval? hehe) är...
 
I år tänker jag att jag vill köra på någonting i stil med en pyskopat, eller patient på ett mentalsjukhus! Det är enkelt, ballt, men samtidigt läskigt. Perfekt kombo! Jag tänker att jag köper en oversize, vit t-shirt (som ska gå ner till knäna) och sprutar massa blod på den. Om handlederna vill jag ha bandage med blod, och i handen vill jag hålla ett gossedjur:-) I ansiktet tänker jag att jag kör på en väldigt ljus foundation, målar mig blå/svart runt ögonen och har helt kritvita läppar. Tyckte tjejen som sminkade sig på bilden längst ner till vänster gjorde det bra, och tänker att jag ska göra någonting liknande!
 
Jaaaaaa, nu vet ni i alla fall hur jag tänker kring halloween och utklädnad. Hoppas ni är lika taggade som jag! Puss
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress