17 oktober 2017

What am I up to?

Allmänt

//Bilder från förra veckan...//

JA, JAG LEVER! Sorry för uuuusel uppdatering men som jag skrev i mitt senaste inlägg har jag fullt upp med skola, plugg, vänner och pojkvän...

Inledde i alla fall fredagen på Le Pain med mina kära klasskompisar (vi skulle överraska Malin som precis fyllt år), och tog sedan tåget efter skolan till Valter! Spenderade hela min helg där: lördagen var vi + hans syster Vilma i Malmö och shoppade, och på kvällen åt vi middag med hans mormor och morfar (mys!!), och dagen därpå spelade han match. Jag åkte hem till Göteborg tidigt igår på morgonen och var rätt slut när jag kom fram till Göteborg... Fullt upp med plugg och träning direkt när man kommer tillbaka liksom!
 
Ska skärpa mig med uppdateringen framöver, promiiiiise. Har massor med skoj som jag ser fram emot! Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress