3 september 2017

INKIL 2017

Allmänt

Godmorgon finisar,


Tänkte berätta lite om min roliga gårdag, som bestod av inkil! Om ni undrar vad inkil är så är det när man "välkomnar" de nya spelarna i laget genom att tvinga dem att göra en del pinsamma, galna och roliga saker. Trots att jag var med förra året också så var det min tur i år att bli inkilad då jag inte hade kontrakt på den tiden! 

Hur som helst, dagen började med ett träningspass i hallen. Därefter duschade vi, blev indelade i lag (jag var med Ida!) och blev sedan utskickade på lite uppdrag. Man  fick 4h på sig att utföra dessa uppdrag + hinna fixa sig inför kvällen. Det var väldigt roligt, men även pinsamt ett flertal gånger;-) Man skulle exempelvis presentera sig som en PH-deltage för en främling osv.

Vid 16 samlades alla hos Maria, färdigfixade och fina! Under kvällen där körde vi mycket lekar och det var sjuuukt roligt överlag. Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress