20 september 2017

PLANS...

Allmänt

Två bilder från i somras när jag var i Spanien... Saknar:((
 
Hallihallå allesammans!
Idag har jag endast haft en riktig lektion och sedan lyssnat på en kort föreläsning om ledarskap & organisation. Sjukt skönt att få komma hem redan vid halv 12! Morgondagen blir ännu skönare då vi inte har några vanliga lektioner överhuvudtaget, utan vi ska bara ha studentmössprovning (!!!!!!!!! HUR SJUKT) på morgonen och sedan är det fritt arbete med UF hela dagen. 
 
På tal om studentmössprovning kan jag inte ens förstå att det är MIN tur i år? - Jag ska ta studenten. It's finally my turn! Får dock sjukaste beslutsångesten inför hur jag ska designa min mössa haha, finns så mycket fina alternativ nämligen och vill såklart att den ska bli så bra som möjligt...
 
Jaja, idag är i alla fall bara träning som står på schemat. Imorgon kommer Valter till gbg dessutom, och i helgen är det dags för SM steg 1 i Trelleborg- wiiiho. Puss
Anonym

Från vilket företag ska du beställa studentmössa!

Svar: Galio!
Tilda Alexandersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress