11 april 2018

FULLT UPP

Allmänt

(null)
(null)
Heeeello sunshines!
Jag lever, promise. Har bara haft fullt upp under lovet med att träffa kompisar och samtidigt med handbollen då vi nu kvalar upp till Div 1! Sedan drog ju skolan igång igen i måndags och har haft prov varje dag sedan dess... Ja, ni fattar?
 
Men först och främst vill jag försöka uttrycka min LYCKA och GLÄDJE över det fina vädret. Äntligen!! Sedan har jag massvis med skoj som händer de kommande veckorna:
 
SM Steg 5: inte nu i helgen, men nästa, åker jag och ett stort gäng tjejer ner till Malmö där vi sover en natt. Huvudsyftet är att träffa massa folk och kolla på rolig handboll (det är ju trots allt SM!), men vi har även planerat en riktigt bra utgång på lördagkvällen. Exciteeeed:D
(null)
Marbella: Hit åker jag veckan därpå! Är borta i 4-5 dagar då jag har uppehåll från handbollen, och syftet med resan är väl främst att få komma iväg lite och förhoppningvis komma hem snäppet brunare, snäppet fräschare och snäppet mer taggad på livet. Har inte rest sen i sommar så längtar ihjäääääl mig.
 
Balen: Bara några veckor efter det kommer vi till det alla 3or ser fram emot - BALEN! Vi har vår bal på Marstrand, och har sååå höga förväntningar på denna dag/kväll. Ååh, äntligen min tur att få vara prinsessa för en kväll.
 
Summerburst: Någon gång måste man ju ändå testa, och i år är det min tur! Kommer ju massvis med bra artister och vi är ett stoooort gäng som ska gå. Förkrök hos mig innan och sedan DANSA loss! Wiiie.
 
Studenten: Höjdpunkten! 7e juni tar jag studenten. Helt stört😳 Livets morgon, livets dag, livets kväll - hoppas jag. Finns ingenting jag är mer taggad på just nu!
(null)
(null)
(null)
 
Marbella pt.2: Men denna gång med tjejerna! Firar studenten genom att åka iväg till vårt ställe i Spanien med ett tjejgäng. Vi ska ha det så sjuuuuukt kul! Som grädden på moset ska mina klasskompisar dit samtidigt dessutom.
(null)
(null)
 
Åhus Beach Handboll: Var ju där även förra året och det var SÅÅÅÅ kul. I år ska vi spela dessutom?! Är så fruktansvärt taggad på detta verkligen. 
 
Hoppas ni alla håller motivationen uppe! Snart är det sommar, snart är det studenten, snart är det lov. Puss
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress