16 april 2018

NIGHT OUT

Allmänt

(null)
Tänkte berätta lite om min väldigt mysiga helg!

I fredags kom Vilma upp till mig och skulle sova hos mig hela helgen. Första kvällen valde vi att spendera ute tillsammans med lite andra kompisar då vi var träningsledigt dagen därpå och eftersom vi ville att Vilma skulle få känna på Göteborgs uteliv;-) Blev en väldigt lyckad kväll, med ett lyckat förkrök hemma hos mig! 

I lördags mådde man väl lite som man förtjänade efter en utgång som den vi hade kvällen innan... Så första halvan av dagen käkade vi mest mat och låg i soffan för att lyckas återhämta oss, haha. På eftermiddag däremot samlade vi kraft och tog oss till Sernecke för att kolla på Noah när han spelade match! Efter det åkte vi hem och begav oss ut på stan för att ta en fika. Det fick bli Da matteo, som är extra mysigt nu på våren när man kan sitta utomhus! Sedan promenerade vi hem igen, köpte med oss massa onyttigt, och satte oss framför TVn för att se matchen mellan Kristianstad mot Guif (handboll, alltså). Därefter åkte Julia, som förresten var med hela dagen, hem! Då hade jag och Vilma en myyyysig sleepover.

I söndags var det dags för kvalmatch igen, men nu är det finalrunda mot Karlskrona! Vi spelade tyvärr inte som vi brukar så det slutade med en tung förlust... Som grädden på moset var det sedan dags att åka hem och plugga järnet inför nationella provet i historia som jag hade idag ( - det gick dock riktigt bra!!!)

Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress