8 augusti 2018

DÅ VAR MAN IGÅNG

Allmänt

Hej allihopa!
Nu har jag äntligen kommit igång med jobbet, och idag var alltså min tredje dag som heltidsanställd på Westal. Dagarna har gått rätt fort, men under dessa dagar har jag fått lära mig väldigt mycket nytt och fått träffa många trevliga kollegor. Än är jag i "inlärnings-stadiet" och försöker lära mig hur man bland annat går tillväga som innesäljare, fixar order, kollar upp information åt kunder osv. 
 
Idag var jag och mamma dessutom i Bankeryd (i vanliga fall är kontoret i Göteborg i mitt fall, men "huvudkontoret" är i Bankeryd och därmed åker vi dit då och då). Här fick jag tillfälle att kolla verkstan, lagret, samt träffa ännu fler kollegor! Jätteroligt verkligen och ballt att få se hur det går till. 
 
Mer uppdatering kommer, puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress