30 augusti 2018

DAGEN I ÄRA

Allmänt

(null)
Idag är faktiskt ingen vanlig dag...
Mamma fyller år!
Min chef, min bästavän, min förebild, min mamma. Om det ändå fanns ord som kunde beskriva vilken människa hon är! Hon är utan tvekan den finaste människan jag vet, både på insida och utsida. Omtänksam, driven, positiv och heeeelt genomgod. Sedan får vi inte heller glömma impulsiv...

För nu ska ni få höra mina sjuuuka nyheter!
(null)

Hur sjukt är inte detta då? Jag har alltså köpt egen lägenhet och flyttar in där om någon månad! Den ligger mitt i stan, alltså väldigt nära där jag och min familj bor nu. Sjukt bra läge och sjukt fin lägenhet! Vi ska dock göra om en hel del i den (byta tapet/måla om, fixa köket, möblera osv). Tror det kommer bli riiiiktigt bra! Är så spänd verkligen. 

Ni ska få följa med och se hur processen ser ut! Om det är någonting ni är intresserad av förstås? Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress