5 augusti 2018

LIFE UPDATE

Allmänt

Lite bilder på moiii från när vi var i Stockholm! Längtar redan tillbaka...
 
Hej på er finisar!
Känner att det varit mycket "ytlig" uppdatering från mitt håll det senaste. Det beror väl på en del olika faktorer, men känner att det är dags för er att få höra vad som egentligen pågår i mitt liv just nu och vad som komma skall! 
 
Jag kan ju börja med att säga att jag från och med imorgon börjar på mitt nya jobb! Jag ska jobba på företaget Westal (mammas företag), och från början var det menat att jag skulle vara marknadsassistent, alltså sköta sociala medier/hemsida/annonser osv. Men nu är planen att jag ska bli innesäljare och alltså få lära mig lite mer om det! Är sjuukt nervös om jag ska vara ärlig. Vill ju självklart prestera på topp och möta allas förväntningar! Samtidigt är jag sjuuukt spänd på att för första gången i mitt liv ha ett heltidsjobb (vuxenpoäng?!).
 
Sedan får vi inte glömma handbollen som även drar igång på riktigt imorgon igen. Jag ska alltså köra en säsong till med Önnereds HK, vilket jag verkligen ser fram emot! Tyväääärr så har jag lyckats dra på mig en obotlig hosta som nu har trakasserat mig i 4 veckor</3 Har haft svårt för att sova på nätterna, fått sjukaste hostattackerna på dagarna och inte blivit frisk trots medicin! Läkaren har alltså sagt att jag absolut inte får träna innan hostan är helt väck, vilket den tyvärr inte är... HEMSKT att inte få träna, men det är enda lösningen:-(
 
Finns sååå mycket mer att berätta. Jag är singel, men det har ni säkert redan märkt! Jag har tagit studenten, det har ni säkert inte heller missat. Jag har haft en gryyyyym sommar verkligen, med massvis av roliga planer tillsammans med både familj och vänner! Helt klart en av mina mest händelserika och bästa somrar hittills! 
 
Har ni några fler frågor så är det bara att skriva! Kör hårt:)
Puuuuuss
 
O

Hur kan man ens vara så söt som du sjukt att du är singel

Svar: <3
Tilda Alexandersson

Jossan

Så kul med jobbet! :)
Hoppas att hösten blir lika fin som sommaren.

Svar: Tack detsamma!!:)
Tilda Alexandersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress