4 februari 2018

DRINKAR OCH VÄNNER

Allmänt

(null)
Hej allesammans!!
Min helg har spenderats på bästa sätt med mina kära vänner. I fredags, efter träningen, mötte jag upp Sofia, Carro & Vilma och vi satte oss sedan på Kungstorget och drack lite bubbel. Supermysigt att få prata ikapp om allt man missat! Har saknat tjejerna sååå mycket.

Igår var en ganska lugn dag (till en början i alla fall, hehe). Mot kvällen gjorde jag mig lite fin och mötte sedan upp ett stort gäng vänner på Vigårda! Det var hur mycket folk som helst där som man kände, vilket var skoooj. Vi drog sedan vidare till Franks, men avrundade kvällen utan utgång (som det var tänkt från början). 

En väldigt lyckad och skön helg helt enkelt. Idag ska jag fira jul lite sisådär 1-2 månader för sent bara;-) Men det ska bli mysigt! Klagar ju inte över lite julklappar heller, hihi. Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress