11 juni 2018

FRAMTIDEN?

Allmänt

Kolla vad stor min lilla tjej har blivit...
 
 
Ja, nu när skolan och allt är över undrar ni ju säkert: Vad händer härnäst? Vad gör jag nästa år? Vad gör jag året därpå? Jag tänkte berätta lite om mina (preliminära, men ytterst troliga) planer för det kommande året. 
 
Först och främst är det dags för sommarlov! Jag har hela juli ledigt från både träning och jobb, därmed ska jag passa på med att resa en massa och njuta av ledigheten på bästa sätt. Ska ju bland annat spela Partille Cup, åka till Spanien två gånger, till Åhus, säkert falkenberg på spontantripp osv. Det ser jag fram emot!
 
Men sedan börjar allvaret igen efter sommaren. Jag har bestämt mig för att köra ett år till i handbollen, alltså att skriva på kontrakt för en säsong till! Anledningen till detta är för handbollen fyller en hel del tomrum (hade saknat det och inte vetat vad jag skulle göra med min tid annars) samtidigt som jag trivs så bra där just nu. Utöver träning, som tar upp sjukt mycket tid, så ska jag jobba hos min mamma i ett år på hennes företag. Det kommer alltså bli ett heltidsjobb! Mycket slit gissar jag, men det kommer verkligen löna sig i slutändan - både på CV:t och på kontot;-)
 
Efter detta sabbatsår så är planen att börja plugga igen. Högst upp på listan ligger faktiskt Lund, åtminstone just nu i denna stund, men inte långt därefter har vi Göteborg eller Stockholm! Vi får se lite. Det finns mycket faktorer som kommer spela in på detta; säg att jag blir en riktig stjärna i handbollen och vill spela kvar ännu ett år, då kanske Göteborg är bättre. Eller om jag har en kille som vill plugga eller bor på ett visst ställe så kanske även det påverkar. You get it!
 
Nu vet ni! Pussar och kramaaar
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress