I torsdags tog jag studenten!
Livets dag. WOW!
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Dagen började med en superlyckad champagne-frukost hemma hos Malin, som hade fixat så fint med mat och annat! Där drack vi champagne (whaaat?) och delade ut tallrikar. Jag fick två stycken, ena på skämt: Klassens Handbollsspelare (HUR TRÅKIGT?!?) och sedan: Klassens Dirty Mouth (haha).
(null)
(null)
(null)
(null)
Sedan drog vi oss in mot stan till skolan där vi bland annat samlades i våra klasser, skrev namn i våra mössor, hade student-lunch i bamba (med massa sång, tal och god mat) och sedan marscherade från skolan till domkyrkan på led!
(null)
I domkyrkan hade vi en sista gudstjänst. Får väl skryta lite med atr säga att jag fick stipendie för bästa betyg i klassen:) väldigt roligt! Där fick vi även sätta på oss våra mössor och ta emot våra betyg.
(null)
Vi fotograferades även klassvis utanför domkyrkan!!
(null)
(null)
Sedan var det dags för UTSPRING!!! Vi var först med att springa ut, och vi kom springandes (snarare hoppandes och dansandes) till låten "Runaway". SÅ MÄKTIG KÄNSLA. Där stod sedan världens bästa familj & vänner och tog emot mig, samt hängde en massa roligt runt halsen på mig! 
(null)
(null)
(null)
Next up: flaket!!!! Även detta var såååå kul. Man stod och skrek/dansade/sjöng och fick massvis med uppmärksamhet, hihi<3 Vi åkte genom stan i ca 1h! Var sjukt kissnödig men kan väl säga att mitt fokus låg på annat, haha.
(null)

(null)

(null)

(null) 
(null) 
(null)
(null)     
Sedan var det ju dags för mottagning hemma hos mig! Bor ju preciiiiiis där vi släpptes av från flaket så det var riktigt gött. Min mottagning var SÅ lyckad. Supergod mat som familjen hade fixat (Tex-Mex buffé) och uuuuunderbara människor som kom och firade mig! Vi var riktigt många i lägenheten men det var bara kul. 
(null)
Sist, men inte minst, var det dags för studentfesten! Har tyvärr inte så många bilder härifrån (hehe gissa varför???). Men från det jag minns så var även detta riktigt lyckat! Vi var på El Barrio, som var ett jättefint ställe. 

STORT TACK TILL ALLA SOM FÖRGYLLDE MIN DAG OCH FIRADE MIG! Ni är bäst<3


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress