(null)
(null)
(null)
En bild på en gul outfit tagen i Marbella!

Hej gänget! Det går inte så bra för mig med uppdateringen nu va? Nja, inte riktigt. Som vanligt skyller jag på att jag har fullt upp och att det är SOMMAR! 

Just nu befinner jag mig i en "mellan-vecka". Förra veckan var jag ju utomlands och nästa vecka börjar äääntligen Partille Cup. Denna vecka däremot består av återhämtning + träning (konstigt kombination om man tänker efter)! Lite festligheter i helgen kanske men annars har det varit en rätt lugn vecka.

Som sagt är det dags för Partille cup snart och jag är sååå taggad. För er som inte är så handbollsintresserade så är det i alla fall världens största handbollscup för ungdomar, där lag från alla möjliga olika delar i världen kommer till Göteborg för att spela! En riktig handbollsfest:-)

Veckan efter PC åker jag till marbella igen där resten av familjen kommer vara. Nu har Julia även bokat så att hon ska åka med!! Tjohoooo. Riktigt taggad!

Har alltså en massa skoj framför mig, men som ni förstår så kan det påverka uppdateringen här... ska göra mitt absolut bästa! Puss
Anonym

Hej!
Undrar bara vart kjolen kommer ifrån. Så himla fin<3

iseedee

Vilken somrig och fin outfit! =)
Åh vad härligt att du ser fram emot handbolls cupen! =) Hoppas att det går bra för dig. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress