27 november 2018

DUBBELT FIRANDE

Allmänt

Hej på er!
I helgen har jag haft fullt upp med både inflyttning och festfixande. I fredags kom kära Vilma och hälsade på i Göteborg och tillsammans ägnade vi nästan hela eftermiddagen åt att flytta möbler och fixa med lägenheten! På lördagen skulle jag nämligen ha ett litet firande, både för att jag fyllt 19 och för att jag flyttat in i lägenheten! Trots att inte alla möbler är klara (inte heller köket haha...) så blev det superlyckat. Var lite orolig att det skulle bli trångt med 25 pers, men det gick ju helt strålande! Vi hade dessutom kvar alla ihopfällbara stolar och bord från studenten så det passade perfekt inför kvällen.
 
Efter lite mat och lekar hos mig drog vi vidare ut till Locatelli och Push! Jag är jättenöjd med kvällen och med lägenheten. Lovar att ni ska få se slutresultatet snart! Vill bara att köket ska bli klart först... Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress