15 november 2018

FULLT UPP!

Allmänt

Hej på er finisar!
 
Har haft två rätt så intensiva veckor nu, fyllda med en massa roliga men även tidskrävande aktiviteter... så som födelsedag och inflyttning. Att jag dessutom jobbar heltid och tränar varje dag i princip gör det inte lättare att hålla er uppdaterade heller! 
 
Men vi kan ju börja med en lägenhets-update:
Alla väggar, golv, dörrar, lampor osv är klara. Vi har alltså en färdig "grund" i lägenheten, och det sista vi har kvar nu är köket (som kom i måndags och som de har börjat bygga nu!!!). Fick dock redan på att köksbänken är försenad vilket gör mig jättebesviken då jag hade hoppats på att det skulle gå bra att flytta in redan imorgon. Kanske går ändå, vem vet haha? Sedan väntar vi bara på glasväggen, men det får ta sin tid och är ingenting vi stressar över då det mest är en "möbel". På tal om möbler, så var jag och mamma och handlade en massa fina möbler till läggan förra helgen! Fick bland annat med mig fåtöljer, pallar, soffbord, lampor osv. Min nya säng anländer dessutom imorgon - tjoho!!
 
Fattar ni att det är så nära nu? Att jag snart äääääntligen får flytta in? Är både spänd och nervös...
Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress