5 november 2018

MY WEEKEND

Allmänt

Tre bilder från Hong Kong<3
 
Hej på er allesammans!
Har inte uppdaterat så bra i helgen men har haft fullt upp med kompisar och annat skoj. I fredags var vi först ett gäng tjejer hemma hos mig och förade, och sedan drog vi vidare ut till SAK! Kvällen var (för det mesta) väldigt lyckad. Man mådde ju dock som man förtjänade dagen efter så det fick bli en väldigt lugn lördag, med en massa film och mys. På kvällen var vi ett par stycken hos mig och åt middag + hade myskväll! 
Igår, dvs i söndags, så var jag först i hallen och kollade handboll, sedan åkte jag och Julia och kollade IFK Göteborg på Ullevi! Det var ett dag sedan man var där alltså... so many memories;'). Efter det hämtade jag mina päron & min syster på flygplatsen och senare på kvällen gick jag på bio med lite kompisar. Vi såg "Halloween" och den var rätt bra tycker jag ändå! 
 
Puss
Oliwia

Jag var precis i Shanghai och älskade den staden, har du varit där? Tänkte att det kanske är likt Hong Kong, vad tyckte du om hk? :)

Svar: Ååh, har aldrig varit i Shanghai men vill verkligen dit. Hong Kong var helt fantastiskt verkligen! Älskade det:)
Tilda Alexandersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress